برند های عروسک پولیشی معروف دنیا

(دیدگاه 1 کاربر)

یکی از تفریحات جذاب بچه‌ها عروسک بازیه. بازی با عروسک‌ها به قوه تخیل کودک کمک می‌کنه و باعث پرورش و رشد فکری کودک می‌شه. این روزها عروسک‌ها انقدر جذاب شدن که حتی بزرگ‌ترها هم بازی با اونا رو دوست دارن. خرید عروسک پولیشی گربه از جمله این عروسک‌ها هست. نرم و لطیف بودن این عروسک‌ها باعث شده تا مورد توجه تمام رده‌های سنی قرار بگیره. از این رو برندهای مختلفی دست به طراحی و تولید عروسک‌های پولیشی مختلف ‌زدن. در این مقاله با برند های عروسک پولیشی معروف دنیا آشنا می‌شیم.

معرفی برند های عروسک پولیشی معروف دنیا

شرکت‌های مختلفی هستن که به طراحی و تولید عروسک‌های پولیشی پرداختن. در ادامه به معرفی این شرکت‌ها می‌پردازیم :
  • برند Hansa
این برند در سال 1972 در فیلیپین شروع به کار کرد. برند هانزا در تولید عروسک پولیشی حیوانات واقع‌گرایانه حرف اول رو می‌زنه چون شباهت خیلی زیادی به خود حیوانات داره. این برند به دلیل دقت زیاد در جزئیات، از بقیه عروسک‌های پولیشی جدا شده. به همین دلیل برای بچه‌ها جذابه و همچنین مورد توجه کلکسیون‌دار‌ها قرار گرفته. عروسک‌های هانسا اطلاعات مفیدی درمورد عروسک‌هاش مثل محل زندگی، نحوه زندگی، ویژگی، حیات وحش و محیط زیست در اختیار کودکان قرار می‌ده. شست‌وشوی سخت عروسک‌ها و قیمت بالای آن از معایب عروسک‌های این برند هست.
برند های معروف عروسک پولیشی در دنیا
  • برند Aurora
یکی از برندهای معروف عروسک پولیشی برند کره‌ای آرورا هست که در سال 1981 در آمریکا شروع به فعالیت کرد. این برند عروسک‌ها را با نهایت ظرافت، دقت و توجه به جزئیات تولید می‌کنه. برند Yoohoo & Friends از معروف‌ترین برندهای تابع این شرکت هست. این برند عروسک حیوانات رو به انقراض را تولید می‌کنه. ویژگی‌های عروسک‌های این  شرکت عبارتند از: استفاده از الیاف ضد حساسیت، سازگار با محیط زیست و قابل شست‌وشو. به علت کیفیت بالایی که این عروسک‌ها دارن، شست‌وشوی اونا باعث از بین‌رفتن شکل و حالت عروسک نمی‌شه.
  • برند Chicco
چیکو بخشی از شرکت بزرگ آرتسانا در اروپا هست. چیکو به دلیل داشتن تمامی لوازم نوزادی و سیسمونی یکی از برندهای محبوب در بین مادران به شمار می‌ره. همچنین این برند برای نوزادان، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان عروسک‌های پولیشی نرم و ضدحساسیت تولید می‌کنه. عروسک‌های چیکو برای کودکان بسیار ایمن هستن.
  • برند چیچیلاس
چیچیلاس یک برند ایرانی است که در زبان گیلکی معنای سنجاقک می‌ده. این برند دارای باکیفیت‌ترین و متنوع‌ترین عروسک‌ها برای رده‌های مختلف سنیه. قیمت مناسب، ضدحساسیت و ایمن بودن عروسک‌ها از ویژگی‌های این برند برشمرده می‌شه.
  • برند Jellycat
جلی کت یک برند انگلیسی هست که در سال 1999 شروع به تولید عروسک‌های پولیشی کرد. عروسک‌های این برند بسیار نرم، لطیف و ژله‌ای هستن به‌گونه‌ای که مورد توجه بزرگسالان قرار گرفتن. نرم و لطیف‌بودن این عروسک‌ها باعث جذب شدنشون برای کودکان می‌شه. برند جلی کت با ادغام طرح‌های فانتزی تلاش کرده تا عروسک‌هاش واقعی به نظر برسن. عروسک‌های برند جلی کت قابل شست‌وشو هستن، استاندارد ایمنی اروپایی دارن و کاملاً ضدحساسیت هستن. تازه باعث آلرژی یا التهاب در کودکان نمی‌شه.
  • برند Gund
گاند یک برند آمریکایی هست. این برند یکی از تولیدکنندگان لطیف‌ترین و پشمالوترین عروسک‌های پولیشی به‌شمار می‌ره. خوبه که بدونید کودکان عاشق عروسک‌های نرم و لطیف هستن. اما یکی از معایب این برند قیمت بالای عروسک‌هاشه.
  • برند Lumpin
این برند در شروع فعالیتش تنها عروسک‌های چوبی با برند وودی لند تولید می‌کرد و بعد از گذشت چند سال شروع به تولید عروسک‌های پولیشی با برند لومپین را کرد. عروسک‌های این برند نرم و مخملی هستن. تنوع بالایی دارن و برای همه افراد مناسب هستن. از ویژگی‌های منحصربفرد عروسک‌های این برند جنبه آموزشیه. این‌عروسک‌ها علاوه بر سرگرم‌کردن کودکان به اون‌ها آموزش می‌دن که برای رشد مهارت‌های کودک مناسبه.
  • برند Kaloo
یکی از معروف‌ترین برندهای فرانسوی کالو هست. کالو در کنار عروسک‌های پولیشی و نرم خود لوازم مورد نیاز کودک را تولید می‌کنه. عروسک‌های برند کالو علاوه بر کیفیت عالی از تنوع بالایی برخوردار هستن.
برند کالو
  • برند Orange toys
از برندهای محبوب در دنیا، برند ارنج تویز هست که بیش از یک دهه از فعالیتش می‌گذره. از ویژگی‌های این برند می‌تونیم به طراحی و مدل به‌روز، کیفیت و قیمت مناسب عروسک‌ها اشاره کنیم. به‌روزبودن عروسک‌ها باعث جذب کودکان می‌شه.
  • برند Disney
شرکت والت دیزنی یک شرکت آمریکاییه که برای تولید سرگرمی و انیمیشن در سال 1923 تأسیس شد. انیمیشن‌های سفیدبرفی و هفت کوتوله و عصر یخبندان از نمونه‌ انیمشن‌های این شرکت هستن. این شرکت علاوه بر ساخت انیمیشن، اسباب بازی هم تولید می‌کنه و برگرفته از شخصیت‌های کارتونی انیمشن‌های ساخت شرکت دیزنی هست. عروسک‌های دیزنی از کیفیت بالایی برخوردار هستن و از مواد درجه یک تهیه شدن.
  • برند Gans
برند گانز یک برند کاناداییه و در سال 1950 فعالیت خودش رو آغاز کرده. کیفیت عروسک‌های پولیشی برند گانز بالا هست و تموم عروسک‌هاش حالت فانتزی دارن.
  • برند Sassy
ساسی یک برند آمریکایی است که در سال 1980 تأسیس شده و در سال 1996 به خلق عروسک‌های منحصربه‌فرد روی آورده.
برندهای دیگری همچون برند nici، metoo-duoai، baby cat، sanrio، teddy heraman، ideal و ... از برندهای معروف دنیا هستن که به طراحی و خلق عروسک‌های پولیشی پرداختن. اگر میخواهید بدانید عروسک چه مزیتی برای کودک شما دارد، مطلب افزایش اعتماد به نفس در کودکان به وسیله اسباب بازی و عروسک را حتما بخوانید.

کلام آخر

امروزه عروسک‌های پولیشی به جهت نرمی و لطافی که دارن مورد توجه تمام گروه سنی از کودک تا بزرگسال قرار گرفته. شرکت‌های بزرگی در جهت تولید این نوع عروسک اقدام کردن. برند هانزا، آرورا، جلی کت، دیزنی و ... از جمله برند های عروسک پولیشی معروف دنیا هستن.
امتیاز شما
ارسال دیدگاه